Кошик
641 відгук
+380 (98) 105-10-90
+380 (50) 558-61-71
Виноградів, Україна
Agrise
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» є дві причини, через які покупець може здійснити повернення або обмін купленого ним товару: 1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості. Для того, щоб можна було розглянути питання про ремонт, компенсацію, обмін, або повернення товару необхідно, щоб були виконані такі умови: дотримано всіх умов отримання товару з розділу «Оплата та доставка». збережено сам товар, оригінальна оригінальна упаковка товару, всі супровідні документи, чеки про оплату; на ел.адресу agrisesite@gmail.com надіслано: 1. Претензія до якості товару, в якій було зазначено: номер замовлення, контактні дані клієнта (ПІБ, телефон), докладний опис проблеми, фото товару (кілька штук, пошкодження крупним планом), серійні номери з упаковки. 2. Копія Акту про огляд, оформлений у відділенні транспортної компанії (при нестачі та/або псуванні товару). Без оформленого на транспортній компанії «Акту про огляд» або ін. документа, що підтверджують нестачу та/або псування товару на замовлення, претензія клієнта про заміну товару чи компенсацію не розглядатиметься. 2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з будь-якої причини не влаштовує покупця. Повернути товар належної якості до магазину (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримано наступних умов повернення товару: -його немає у переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню; -Товар не використовувався, заводська упаковка, пломби залишилися не пошкодженими; -Минуло менше 14 днів з моменту придбання товару; вартість доставки товару назад до інтернет-магазину оплачує клієнт; відшкодовується лише вартість товару (без витрат на пересилання, комісій та ін.) Кошти за повернутий товар перераховуються клієнту на картковий рахунок або поштовим переказом у строк до 7 календарних днів з моменту отримання товару інтернет-магазином.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner