Обмін / Повернення
Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» є дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін придбаного ним товару:
1. Якщо товар не відповідає заявленому виробником якості.
Для того, щоб можна було розглянути питання про ремонт, компенсації, обмін або повернення товару необхідно, щоб були виконані наступні умови:
дотримані всі умови отримання товару з розділу «Оплата та доставка».
збережені сам товар, заводська оригінальна упаковка товару, усі супровідні документи, чеки про оплату;
на ел.адреса agrisesite@gmail.com відправлено:
1. Претензія до якості товару, в якій були вказані: номер замовлення, контактні дані клієнта (ПІБ, телефон), докладний опис проблеми, фото товару (кілька штук, шлюб крупним планом), серійні номери з упаковки.
2. Копія Акта про огляд, оформленого у відділенні транспортної компанії (при недостачі та/або псування товару).
Без оформленого на транспортній компанії «Акта про огляд» або інші документи, що підтверджують нестачу та/або псування товару в замовленні, претензія клієнта про заміну товару або компенсації розглядатися не буде.
2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
-його немає в переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
-товар не використовувався, заводська упаковка, пломби залишилися не пошкодженими;
-минуло менше ніж 14 днів з моменту придбання товару;
-є в наявності касовий або товарний чек;
-НАСІННЯ, з позначкою «ПІД ЗАМОВЛЕННЯ» поверненню та обміну не підлягають;
вартість доставки товару назад в інтернет-магазин оплачує клієнт;
відшкодовується лише вартість товару (без витрат на пересилку, комісій тощо)
Грошові кошти за повернутий товар перераховуються клієнту на картковий рахунок або поштовим переказом на строк до 7 календарних днів з моменту отримання товару інтернет-магазином.